جستجو کردن

کفش اداری شیک زنانه + قیمت

برخی از بانوان کارمند هستند و 8 تا 10 ساعت را در خارج از خانه و اداره یا محل کار باید حاضر باشند. در نتیجه میباست کفشی به پا داشته باشند که از نظر طبی کمترین آسیب متوجه پا شود و همین طور برای محیط اداری شیک باشد.

کفی طبی کفش اداری

در بسیاری از کفش ها طبی ، کفی ماساژور دارد و این امر باعث میشود که قوص پا به وسیله انحنایی که در قسما های مختلف ایجاد شده پر شودو جنس ژلاتینی آن موجب فنری بودن کف کفش در قسمت داخل آن می شود که این از انتقال ضربه های تولید شده در قدم برداشتن جلوگیری می کند و به صورت یک ماساژور مکانیکی عمل میکند 

جنس کفش طبی اداری

تولید کنندگان کفش اداری را از جنس های مختلف تولید می کنند که پر کابرد ترین آنها چرم طبیعی  و مصنوعی هستند که به علت واکس خور بودن و دوام بالا و تنوع در طرح و رنگ مورد استفاده قرار می گیرند . البته از نبوک ، ورنی ، اشبالت و … نیز استفاده می شود  

قیمت کفش طبی اداری

کفش اداری همانطور که از نامش پیداست برای سنین بزرگسال می باشد که در حین کار از آن استفاده می کنند پس سایز میانه 36-40 یا 40-45 تولید می شود . قیمت کفش اداری نسبت به جنس و سایز آن از 280 هزار تومان به بالا متغیر است. 

کفش طبی اداری عمده

شرکت شمسا در خدمت تمام ارگان ها و مراکز اداری که تقاضای خرید عمده کفش اداری برای پرسنل های خود هستند می باشد . تنوع در جنس و قیمت را در فروش عمده از ما بخواهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button