جستجو کردن

دمپایی قابل رنگ آمیزی کودک

دمپایی قابل رنگ امیزی کودک

پدر و مادران همیشه برای اینکه کودکشان از وسایل خود به خوبی استفاده کنند دغدغه های داشته و دارند و این منوط به این است که فرزندشان وسیله مورد نیازش را دوست داشته باشد جدا از اینکه نیاز را برطرف کند چیزی باشد که باعث رشد خلاقیت و استعداد او شود.

دمپایی خلاقانه کودک

حال میخواهم روش جدید خلاقانه به شما والدین عزیز معرفی کنم که نه تنها نیاز بلکه به شکوفایی استعداد و رشد دست ورزی کودک بسیار کمک کننده است کودک برای استفاده از ان باید اول تلاش کند و دمپایی هایش را زیبا رنگ امیزی کند و این قسمت ماجرا لذت بخشی انرا صد چندان میکند

بسته بندی دمپایی

در بسته بندی دمپایی قابل رنگ امیزی کودک 5 عدد رنگ اصلی گواش قرار دارد که کودک میتواند با ترکیب رنگ ها رنگ جدیدی بسازد و هر بار که دمپایی هایش را رنگ میکند به صورت خلاقانه رنگ امیزی جدیدی خلق کند.

در بسته بندی دمپایی قابل رنگ امیزی کودک یک قلمو ظریف قرار دارد و کودک میتواند از ان برای رنگ امیزی دمپایی هایش از ان استفاده کند و همچنین دو دست در حین کار میتواند ازادانه کودک را در رسیدن به هدفش با ذهن او همسو شود.

رنگ های موجود در بسته بندی از جنس گواش بوده و کاملا قابل شستشو با اب میباشد و کودک به کرات میتواند رنگ را از روی دمپایی هایش بشوید و مجددا رنگ  امیزی جدیدی را با حتی لباسش ست کند.

 

بسته بندی صادراتی

بسته بندی دمپایی قابل رنگ امیزی کودک بسیار شیک و صادراتی بوده و هم جنبه هدیه ای جالب و فانتزی را دارد هم روش استفاده از ان به چهار زبان فارسی ، ترکی،انگلیسی و عربی ترجمه شده و فیلم روش استفاده در بارکد پشت بسته بندی قرار دارد.

یک فرصت پولساز

هر چیز جدید و خلاقانه ای که میتواند نیاز یک قشری را برطرف کند میتواند در زمان کوتاهی همه گیر شود فقط باید در شناسایی این موقعیت های ناب باهوش باشیم و انها را سریع تر از دیگران کشف کنیم این باعث رشد نجومی یک شخص میشود.

در صورت سفارش عمده میتوانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل کنید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button